Login

 

GSX-s750a yoshimura edition

99.995 kr

Detaljer

  • 99.995 kr

GSX-S750A YOSHIMURA EDITION

Motoren i GSX-S750 stammer fra den legendariske GSX-R750. Den firecylindrede og 749cc store motor er blevet tilpasset og forbedret til landevejskørsel. I praksis betyder det, at motoren har fået mere moment ved lave omdrejninger samt en jævn effektkurve. Således kan du køre afslappet gennem byen og glide afsted på ”moment-bølgen” eller køre mere aktivt med et dejligt brøl fra GSX-R motoren. Uanset, om du kører gennem byen, landevejen eller motorvejen over længere stræk, så vil din GSX-S750 begejstre dig med hvor letkørt og alsidig den er.

-Yoshimura tankpad
-Yoshimura nummerpladeholder
-Yoshimura Alpha, carbon-udstødning
-5 års garanti

KR. 99.999,-
Inkl. montering, ekskl. levering

TEKNISKE EGENSKABER

STCS

Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS som står for Suzuki Tracktion Control System.
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

ABS

Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.

Easy Start

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

SDTV

Suzuki Dual Throttle Valve
Denne motorcykel er udstyret med Suzuki Dual Throttle Valve indsprøjtningssystem.
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

SCEM

Suzuki Composit Electrochemical Material
Denne motorcykel har SCEN, Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

SAIS

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

LOW RPM

Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

MOTOR
Motortype 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, FI
Motorstørrelse 749 ccm
Boring- og slaglængde 72,0×46,0 mm
HK v/omdrejning 114/10.500
Moment v/omdr. 81/9.000
Transmission 6-trins
CHASSIS
Sædehøjde 820 mm
Akselafstand 1455 mm
Frihøjde
Bremser For Dobbelt skive ABS
Bremser Bag Enkelt skive
Dæk For 120/70ZR17M/C (58W)
Dæk Bag 180/55ZR17M/C (73W)
Tankindhold 17,5 l
Køreklar vægt 213 kg
Farve Sort/blå

 

Kontakt os ang. denne

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Ang. annonce

Din besked

For at forhindre SPAM skal du svare på nedenstående

Tilbage til toppen